Školní jídelna Kounicova
AKTUALITY
30.06.2020
Úřední hodiny- srpen 2020
Úřední hodiny pro přihlášení nových strávníků na školní rok 2020/2021. 24.8. 8:00- 12:00, 25.8. 7:00- 12:00, 26.8. 9:00- 17:00, 27.8. 8:30- 15:00, 28.8. 8:00- 13:00, 31.8. 8:00- 14:00 Po celou dobu úředních hodin otevřen vchod z ulice Kounicova!Úřední hodiny- srpen 2020
17.06.2020
Odhlášky červen 2020
Z důvodu uzávěrky školního roku 2019/2020 budou odhlášky na poslední týden přijímány do 25.6. do 14:00 h. Odhlášky po termínu nebudeme akceptovat! §Odhlášky červen 2020
09.06.2020
Přihlášování
Přihlašování dětí 2.stupně je možné pouze v den kdy navštěvují školu! Pokud nemají výuku není možné jít na oběd.Přihlášování
19.01.2018
Co nás potěší
Dostali jsme krásný dopis od našich žaček z III. C. Moc nás potěšil a věříme, že budou s našimi obědy stále spokojené.
celý článek...
Co nás potěší
21.01.2016
Nutriční terapeut.
OD 1.2.2016 provádí kontrolu jídelníčku nutriční terapeut Bc. Jana Orlovská.Nutriční terapeut.
23.10.2014
Přehled alergenů
Od listopadu 2014 se u každého chodu v jídelníčku píše číselným kódem seznam alergenů, které se v jídle mohou objevit. V sekci Seznam alergenů najdete jejich vysvětlení a celý výpis.Přehled alergenů
24.07.2013
Pro MŠ - druhy pečiva
Chléb Moskva, Zrno chléb, Rusty chléb, Zábrdovický chléb, Kmínový chléb, Slunečnicový chléb, Zrníčkový chléb, Veka, Rohlík, Sýrový rohlík, Dýńová bulka, sezamový rohlík, Raženka, Semínkový rohlíkPro MŠ - druhy pečiva



Provozní řád a přihlášky ke stravování lze nově stáhnout v sekci Dokumenty!

 

Sazebník úhrad za poskytování informací

  

Školní jídelna, Brno, Kounicova 30, p.o. v souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), ve spojení s § 17 tohoto zákona a s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, a na základě § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, stanoví tento sazebník úhrad za poskytování informací (dále jen „sazebník“):


 

  1. Pořízení kopií a tisků
    a) černobílé kopírování na kopírovacích strojích

    formát A4 jednostranný

             

    1,00 Kč/A4

    formát A4 oboustranný

             

    2,00 Kč/A4

    formát A3 jednostranný

             

    2,00 Kč/A3

    formát A3 oboustranný

             

    3,00 Kč/A3

  2. b) černobílý tisk na tiskárnách PC 

    formát A4 jednostranný

             

    2,00 Kč/A4

    formát A4 oboustranný

             

    3,00 Kč/A4

    formát A3 jednostranný

             

    3,00 Kč/A3

    formát A3 oboustranný

             

    5,00 Kč/A3

  3. úhrada za barevné kopírování a tisk tvoří 4násobek ceny za černobílé kopírování a tisk

    c) černobílý a barevný tisk na plotterech – výše úhrady je stanovena dle ceníku komerčního poskytovatele v místě

    formát A4 černobílý tisk

             

    2,00 Kč/A4

    formát A4 barevný tisk

             

    8,00 Kč/A4

  4. Postup určení skutečné ceny za velkoformátový tisk:
    - stanoví se násobek skutečné velikosti výtisku oproti formátu A4;
    - skutečná cena je dána součinem tohoto násobku a ceníkové ceny za formát A4.

    d) za poskytnutí kopie nebo tisku v jiném formátu bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou statutární město Brno za pořízení kopie bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit.

    e) skenování

    formát A4 jednostranný

             

    1,00 Kč/A4

    formát A3 jednostranný

             

    2,00 Kč/A4

  5. Opatření technických nosičů dat

    1 ks CD-R (bez obalu)

             

    7,00 Kč

    1 ks DVD-R (bez obalu)

             

    7,00 Kč

  6. Odeslání informací žadateli
    Náklady na poštovní služby:

    a) listovní zásilky na dobírku/doporučené

             

    podle platných tarifů České pošty, s.p.

    b) balíkové zásilky na dobírku/doporučené

             

    c) jiné

             

  7. Mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
    V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se stanoví sazba úhrady za každou i započatou hodinu vyhledávání jedním zaměstnancem ve výši 240,00 Kč, která je odvozena od celkových skutečných platových nákladů za rok 2016. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací více zaměstnanci bude úhrada dána součtem částek připadajících na každého zaměstnance.

  8. Licenční odměna za oprávnění informaci užít
    a) Je-li licenční odměna sjednána v licenční smlouvě podle § 14a odst. 1 zákona a není-li její výše stanovena zvláštním právním předpisem, určuje se její výše obdobně jako výše úhrady podle tohoto sazebníku.
    b) Je-li licenční odměna sjednána v podlicenční smlouvě podle § 14a odst. 1 zákona a není-li její výše stanovena licenční smlouvou nebo zvláštním právním předpisem, určuje se její výše obdobně jako výše úhrady podle tohoto sazebníku.

  9. V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných statutárním městem Brnem se výše úhrady stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku.

Celková výše úhrady je dána součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací. Jestliže celková výše úhrady nákladů nepřesáhne 50,00 Kč, nebude úhrada požadována.

Sazebník nabývá účinnosti 1. 1. 2017. Školní jídelna, Brno, Kounicova 30, p.o. v případě podávání informací dle zákona č. 106/1999 Sb. bude postupovat v souladu s tímto sazebníkem.


Vlasta Machálková

ředitelka ŠJ

 
NAŠI PARTNEŘI
Zdravá školní jídelna
i-com - prezentace školních jídelen